Activitats amb el suport de l’Ajuntament de l’Hospitalet

  • Caminada popular
  • Participació en els actes de la Festa Major (Flama del Canigó)
  • Sortides del grup Caminants Colla Vella
  • Sortides del grup Dissabtes de senders
  • Sortides del grup BTT Colla Vella
  • Projecció d’audiovisuals durant l’any

COM FUNCIONA

Nova data per les activitats del Dia Mundial de l'Aigua 2025

 

Vine a l'Hospitalet de Llobregat a descobrir el riu el DIUMENGE 6 d'abril. 
Anirem pel camí del riu fins la llera per celebrar el Dia Mundial de l'Aigua. 

Us esperem a la sortida del Metro Línia 1 Hospital de Bellvitge a les 9:45 hores.
 
Si portes bicicleta, podràs participar a la pedalada organitzada per L'Henbici  fins el riu i el parc agrari.
 
 
Si voleu podeu fer inscripció prèvia si no la feu ens trobem igualment a les 9,45 h a la sortida del metro.
   
 
A l'Esplanada dels Padrins hi trobaràs activitats i tallers que et faran conèixer el bosc de ribera, la flora, les infraestructures i tot el que et pot oferir el tram de riu de la nostra ciutat. 

Si vols caminar, el Centre d’Estudis t’ofereix una ruta fins la llera del riu, observant les zones que tradicionalment s'han considerat inundables quan el riu porta massa aigua. Passarem per la Bassa de Laminació, davant de la Torre Gran, que està en ruïnes i en perill d'esfondrament, travessarem el riu pel pont de la C-31 en el dos sentits i anirem fins l'Esplanada dels Padrins per veure les activitats que s'hi fan. Tornarem pel Camí del Riu, fins l'Hospital i ens aproparem als edificis de Bellvitge on observarem els riscos d'inundació dels habitacles semisoterrats, amb el suport de l'Associació de Veïns i Veïnes de Bellvitge (6 km, hora i mitja de camí). Acabarà a la una, amb parades i activitats.
 
Inscriviu-vos, omplint el formulari al que podeu accedir a través del QR del cartell. També ho podeu fer a través d'aquest
ENLLAÇ

Us hi esperem a tothom. Celebrem el dia de l'Aigua 2025.